Forma Zdrowie Forma na lato

Forma na lato? Sposoby na skuteczną dietę

Jeśli twoim noworocznym postanowieniem jest zrobienie formy na lato i odsłonięcie przykrytego warstwą tłuszczu „sześciopaka”, pracę nad sylwetką powinieneś zacząć już dziś. Ćwiczenia są niezbędne, aby zamienić biurową rzeźbę ciała na atletyczną figurę, jednak to dieta stanowi lwią część sukcesu. Jak znaleźć w sobie motywację, aby utrzymać zdrowy jadłospis?

Jeśli twoim celem jest utrata tkanki tłuszczowej i zbudowanie mięśni, powinieneś zadbać o dobrze ułożony trening. Ćwicz co najmniej 3 razy w tygodniu, a jeśli jednocześnie będziesz stosować dietę, szybko zobaczysz pierwsze rezultaty. Aby tak się stało, musisz jednak pilnować swojego jadłospisu i nie dawać sobie dyspensy na odstępstwa. Jak to zrobić?

Sposób 1: dobry plan

Jeśli nie masz problemu z przygotowywaniem zdrowych posiłków i jedzeniem według z góry ustalonego menu, a to nieplanowane przekąski są twoją zmorą, wyjściem będzie zmiana podejścia do zakupów. Spacerując pomiędzy półkami w supermarkecie nie możesz się powstrzymać przed włożeniem do koszyka piwa, paczki chipsów oraz czekolady? Zacznij robić zakupy w sieci, na przykład w supermarketach takich, jak Tesco, Piotr i Paweł, Frisco. Opinie konsumentów na temat zakupów spożywczych w Internecie są bardzo pozytywne, możesz więc zaopatrywać się w jedzenie bez obaw, że będzie ono gorszej jakości.

Świadczą o tym także liczne testy konsumenckie, na przykład prowadzone przez blogerów, którzy zrobili zakupy w kilku sklepach, jak Auchan, E.Leclerc czy Frisco, opinie o sposobie ich działania podsumowując na swoich stronach. Supermarkety online mają też specjalny ranking. W 2016 roku na jego szczycie uplasował się sklep Frisco, opinie o sklepie Piotr i Paweł oraz Auchan także były bardzo dobre.

Jak kupować jedzenie? Ustal dokładnie, co będziesz jadł (możesz się posłużyć listą zakupów od dietetyka), a następnie kup tylko to, co jest na liście zakupów. Gdy założysz profil w sklepie internetowym, będziesz mógł zapisać swoje ulubione produkty i robić sprawunki automatycznie.

Sposób 2: dieta pudełkowa

Catering dietetyczny nie jest najtańszym rozwiązaniem, jednak może być bardzo skutecznym sposobem na trzymanie się założeń jadłospisu. Jak wygląda taka usługa? Ustalasz kaloryczność twojej diety, określasz swoje upodobania i potrzeby, a następnie czekasz na dostawę dostosowanego do twoich upodobań i celów menu. Każdego dnia możesz liczyć na urozmaicone potrawy. Nie musisz martwić się ani o ilość kalorii w spożywanych posiłkach, ani o zawartość cennych witamin i minerałów. Wszystko oblicza za ciebie dietetyk a jedyne, co ty musisz zrobić, to nie podjadać dodatkowych porcji.

Jest to doskonałe rozwiązanie dla zabieganych, ale nie jest pozbawione wad. Korzystając z codziennych dostaw, nie uczysz się zdrowych nawyków ani nie nabywasz wiedzy na temat tego, jak samodzielnie komponować menu. Dlatego po osiągnięciu celu będziesz musiał przyłożyć szczególną wagę do zdrowego żywienia, aby uniknąć niesławnego efektu jojo.
Tagi:

2017-02-01
SKOMENTUJ

  
Podaj pierwszy znak kodu PwR5a
KOMENTARZE
  • 28.02, 09:55:50

    ~Marlena147852

    Ja wole mimo wszystko sama szykować sobie posiłki. Można niedrogo i szybko to zrobić. Ja kupiłam sobie wyciskarkę wolnoobrotową kalorik FE2000I i w kilka minut jestem w stanie przygotować sobie zdrowe soki warzywne, które są bardzo pożywne
    odpowiedz
  • 7.03, 12:52:13

    ~patrykkos

    Ja staram się też robić samemu, ale czasem nie mam na to czasu. Blisko pracy mam fajną włoską knajpkę Trattoria il Successo, tam gdzie Pola Mokotowskie i szczerze mówiąc tam często idę na lunch. Mają dobre jedzenia, więc zawsze jakaś rybka wpadnie, czy sałatka.
    odpowiedz
  • 21.03, 12:54:22

    ~Derb

    http://menstream.pl/forma/zdrowie/okulary-przestaja-pomagac-to-moze-byc-zacma,0,2229464.html
    odpowiedz
  • 20.06, 11:47:15

    Piotr Przymus

    Polecam dietę pudełkową, z powodu braku czasu, szybkiego tempa życia (praca,basen,narzeczona,dodatkowe kursy) mam abonament cateringowy i codziennie mam gotowy, smaczny, szybki posiłek :)
    odpowiedz
  • 26.06, 10:24:00

    ~Karol42

    Ja posiłki robię sam, a na trawienie mam colon men. Łatwiej mi z nim, bo wcześniej miałam co chwila jakieś zaburzenia a wiadomo, że ten rytm wypróżnień jest jednak ważny.
    odpowiedz
  • 26.06, 16:27:29

    ~marcinekwalczak

    ja przeważnie dieta pudełkowa, teraz z żonką zamówiliśmy blender na galerialucznik.pl sezon jest więc koktajle wchodzą do menu
    odpowiedz
  • 26.06, 23:36:41

    ~OE_Big-Active

    Pozwolę sobie dołączyć do dyskusji na bliski mi temat zdrowego odżywiania i dbania o dobrą formę. Na dobry początek warto pożegnać się z podjadaniem pomiędzy posiłkami. Na ograniczenie apetytu polecam herbatę funkcjonalną Big-Active Slim Plus, w której składzie znajdziecie m.in. morwę białą, ekstrakt z owoców opuncji figowej, zieloną herbatę, yerba mate i jagody goji. Oprócz redukcji apetytu ogranicza ona wchłanianie węglowodanów, a w połączeniu ze zbilansowaną dietą i regularną aktywnością fizyczną przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

    Zachęcam do zadawania pytań na temat produktów Big-Active. Z przyjemnością o nich opowiem i pomogę w doborze odpowiedniego.

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert Big-Active
    odpowiedz
  • 13.07, 15:54:41

    ~Stevens

    Ja dbam o formę w ten sposób, że regularnie chodzę do Akademii Walki na siłownię i na boks. O dietę też oczywiście dbam
    odpowiedz
  • 14.07, 15:54:31

    ~mureq

    Też się w końcu wziąłem za siebie, kobieta mi kupiła colon slim, popijam kilka razy dziennie, przez to duzo mniej jem aż się zdzwiłem jak ostatnio udało mi się wcisnąć tylko pól pizzy a zwykle jadłem całą, to już wielki sukces, łatwiej będzie schcudnąć
    odpowiedz
  • 16.09, 15:41:31

    ~rogerrs

    Kondycję warto od środka wspomóc. Dobre efekty przynosi stosowanie tego olejku http://www.cbdworld.pl/pl/c/Olejki-CBD-3/207
    odpowiedz
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu