Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Triceps Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie leżąc

Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie leżąc

Triceps

Video: Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie leżąc

1. Złap sztangę nachwytem tak, by dłonie znajdowały się od siebie w odległości ok. 15-20 cm. 2. Połóż się na plecach na ławce poziomej. 3. W pozycji wyjściowej ramiona powinny być zgięte tak, by sztanga znajdowała się tuż nad klatką piersiową. 4. Wypychając ciężar do góry staraj się jak najmocniej wyprostować ręce. 5. Wytrzymaj tak przez kilka sekund, a następnie powoli powróć do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Triceps Brak Sztanga
Ławka pozioma
Złożone Początkujący
1. Złap sztangę nachwytem tak, by dłonie znajdowały się od siebie w odległości ok. 15-20 cm.
2. Połóż się na plecach na ławce poziomej.
3. W pozycji wyjściowej ramiona powinny być zgięte tak, by sztanga znajdowała się tuż nad klatką piersiową.
4. Wypychając ciężar do góry staraj się jak najmocniej wyprostować ręce.
5. Wytrzymaj tak przez kilka sekund, a następnie powoli powróć do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

W tym ćwiczeniu, przeciwnie jak przy klatce piersiowej, łokcie wędrują blisko tułowia.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj trzeci znak kodu g6Wqf
KOMENTARZE
  • 2015-08-04
    10:44

    ~Sztorm

    I tu jest http://www.rzeczpospolitababska.pl/index.php/2014/07/wielka-sila-w-niewielkiej-kobietce-czyli-historia-gosi-ktora-wyciska-rekordy/
  • 2014-07-04
    18:17

    ~Inga

    Polecam fajny artykuł :) http://www.sztukaodchudzania.pl/index.php/2014/07/wielka-sila-w-niewielkiej-kobietce-czyli-historia-gosi-ktora-wyciska-rekordy/
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady