Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Triceps Wyciskanie francuskie sztangielki oburącz na ławce skośnej

Wyciskanie francuskie sztangielki oburącz na ławce skośnej

Triceps

Video: Wyciskanie francuskie sztangielki oburącz na ławce skośnej

1. Weź sztangielkę i połóż się na ławce skośnej. 2. Złap sztangielkę oburącz a następnie unieś nad głowę, przez cały czas trzymając wyprostowane ramiona. 3. Napinając mięśnie zacznij zginać ramię, tak by hantel znalazł się w okolicy karku. 4. Powoli podnosząc ciężar zacznij powracać do pozycji wyjściowej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Triceps Brak Hantle
Izolowane Początkujący
1. Weź sztangielkę i połóż się na ławce skośnej.
2. Złap sztangielkę oburącz a następnie unieś nad głowę, przez cały czas trzymając wyprostowane ramiona.
3. Napinając mięśnie zacznij zginać ramię, tak by hantel znalazł się w okolicy karku.
4. Powoli podnosząc ciężar zacznij powracać do pozycji wyjściowej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Trzymaj zdecydowanie łokcie blisko głowy, poprawisz tym izolacje mięśni tricepsa.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj trzeci znak kodu RBpge
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady