Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Triceps Uginanie przedramion w oparciu wspierając się o ławeczkę

Uginanie przedramion w oparciu wspierając się o ławeczkę

Triceps

Video: Uginanie przedramion w oparciu wspierając się o ławeczkę

1. Ustaw dwie ławki poziome tak, by stały równolegle do siebie w odległości oko 120-150 cm. 2. Stań tak, by jedną z nich mieć za plecami, a następnie oprzyj o nią dłonie, cały czas trzymając wyprostowane ramiona. 3. Na drugiej ławce oprzyj wyprostowane nogi. 4. Z takiej pozycji wykonaj zgięcie ramion, jednocześnie obniżając ciało w dół. 5. Zatrzymaj ruch na kilka sekund, a następnie zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Triceps Brak Ławka pozioma
Złożone Średniozaawansowany
1. Ustaw dwie ławki poziome tak, by stały równolegle do siebie w odległości oko 120-150 cm.
2. Stań tak, by jedną z nich mieć za plecami, a następnie oprzyj o nią dłonie, cały czas trzymając wyprostowane ramiona.
3. Na drugiej ławce oprzyj wyprostowane nogi.
4. Z takiej pozycji wykonaj zgięcie ramion, jednocześnie obniżając ciało w dół.
5. Zatrzymaj ruch na kilka sekund, a następnie zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Schodź nisko, ale nie na tyle, żeby czuć ból w stawach ramiennych.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu d7Spd
KOMENTARZE
  • 2014-12-18
    13:04

    ~Mati

    a po ile serii robic ?
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady