Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Triceps Prostowanie przedramion ramion w poziomie na wyciągu górnym stojąc

Prostowanie przedramion ramion w poziomie na wyciągu górnym stojąc

Triceps
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Triceps Brak Wyciąg górny
Izolowane Początkujący
1. Złap drążek z linkami nachwytem i stań w wykroku tyłem do wyciągu górnego.
2. W pozycji wyjściowej Twoje ramiona powinny być zgięte, a dłonie znajdować się nad głową.
3. Wyprostuj ramiona, starając się jednocześnie skierować drążek jak najdalej przed siebie.
4. Wstrzymaj ruch na kilka sekund.
5. Powoli zacznij powracać do pozycji wyjściowej
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj trzeci znak kodu 4bhUe
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady