Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Triceps Prostowanie przedramienia w opadzie tułowia

Prostowanie przedramienia w opadzie tułowia

Triceps

Video: Prostowanie przedramienia w opadzie tułowia

1. Złap w obie ręce sztangielki chwytem naturalnym. 2. Stań w niewielkim rozkroku, a następnie pochyl tułów do przodu tak, by biegł równolegle do podłoża. 3. W pozycji wyjściowej twoje ramiona powinny być zgięte w łokciach pod kątem prostym. 4. Angażując jedynie tricepsy oraz stawy łokciowe staraj się maksymalnie wyprostować ramię. 5. Wytrzymaj tak przez parę sekund, a następnie powoli zacznij opuszczać hantle.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Triceps Brak Hantle
Izolowane Początkujący
1. Złap w obie ręce sztangielki chwytem naturalnym.
2. Stań w niewielkim rozkroku, a następnie pochyl tułów do przodu tak, by biegł równolegle do podłoża.
3. W pozycji wyjściowej twoje ramiona powinny być zgięte w łokciach pod kątem prostym.
4. Angażując jedynie tricepsy oraz stawy łokciowe staraj się maksymalnie wyprostować ramię.
5. Wytrzymaj tak przez parę sekund, a następnie powoli zacznij opuszczać hantle.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Nie stosuj dużego ciężaru. W tym ćwiczeniu wystarczająco dobrze działa izolacja i siła grawitacji.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj trzeci znak kodu Spmnf
KOMENTARZE
  • 2016-01-06
    14:58

    ~Mariusz

    To ile powtórzeń w ilu seriach?
  • 2015-12-02
    22:20

    ~czarek

    Nie liczy się ciężar, liczy się ilość powtórzeń!
  • 2015-11-06
    19:08

    ~ssssss

    Jaki ciężar najlepiej stosować? 5 czy 7,5 kg?
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady