Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Mięśnie przedramienia Uginanie nadgarstków w podchwycie za plecami

Uginanie nadgarstków w podchwycie za plecami

Mięśnie przedramienia

Video: Uginanie nadgarstków w podchwycie za plecami

1. Chwyć sztangę w podchwycie, a następnie przełóż ją za plecami tak, by wyprostowane ramiona biegły wzdłuż ciała. 2. Stań wyprostowany w lekkim rozkroku. 3. Pracując samymi nadgarstkami unoś sztangę do góry. 4. Wstrzymaj ruch na kilka sekund, a następnie powoli opuszczaj nadgarstki.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięśnie przedramienia Brak Sztanga
Izolowane Początkujący
1. Chwyć sztangę w podchwycie, a następnie przełóż ją za plecami tak, by wyprostowane ramiona biegły wzdłuż ciała.
2. Stań wyprostowany w lekkim rozkroku.
3. Pracując samymi nadgarstkami unoś sztangę do góry.
4. Wstrzymaj ruch na kilka sekund, a następnie powoli opuszczaj nadgarstki.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Stosuj takie obciążenie, żeby nie musieć wykonywać dodatkowych ruchów niż tylko tych w nadgarstkach.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj trzeci znak kodu 2KKqc
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady