Uginanie nadgarstków w podchwycie

Mięśnie przedramienia

Video: Uginanie nadgarstków w podchwycie

1. Klęknij na macie ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder. 2. Złap sztangę podchwytem tak, by dłonie znajdowały się od siebie w odległości około 15 centymetrów. 3. Oprzyj przedramiona o ławeczkę w taki sposób, by ich wewnętrzna część była zwrócona do góry, a dłonie wystawały za ławeczkę i luźno opadały w dół. 4. Pracując jedynie samymi nadgarstkami unoś sztangę do góry i powoli opuszczaj w dół.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięśnie przedramienia Brak Sztanga
Izolowane Początkujący
1. Klęknij na macie ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder.
2. Złap sztangę podchwytem tak, by dłonie znajdowały się od siebie w odległości około 15 centymetrów.
3. Oprzyj przedramiona o ławeczkę w taki sposób, by ich wewnętrzna część była zwrócona do góry, a dłonie wystawały za ławeczkę i luźno opadały w dół.
4. Pracując jedynie samymi nadgarstkami unoś sztangę do góry i powoli opuszczaj w dół.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Opuszczaj sztangę aż na palce, ponieważ wtedy zaangażujesz wszystkie mięśnie przedramienia.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu wc6gj
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady