Przysiady ze sztangą na plecach

Mięśnie pośladków

Video: Przysiady ze sztangą na plecach

1. Stan tyłem do maszyny Smitha w sporym rozkroku 2. Oprzyj sobie sztangę na karku, zaś szeroko rozstawionymi dłońmi złap gryf. 3. Z nieco wysuniętą do przodu klatka piersiową i głową lekko odchyloną do tyły wykonaj przysiad. 4. Gdy nogi w kolanach stworzą kąt prosty powoli zacznij unosić ciało do pozycji wyjściowej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Mięśnie pośladków Brak Maszyna Smitha
Złożone Średniozaawansowany
1. Stan tyłem do maszyny Smitha w sporym rozkroku
2. Oprzyj sobie sztangę na karku, zaś szeroko rozstawionymi dłońmi złap gryf.
3. Z nieco wysuniętą do przodu klatka piersiową i głową lekko odchyloną do tyły wykonaj przysiad.
4. Gdy nogi w kolanach stworzą kąt prosty powoli zacznij unosić ciało do pozycji wyjściowej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Staraj się myśleć o pracujących mięśniach dwugłowych, żeby nie pracować tylko prostownikami. Udowodniono, że koncentracja wpływa na zaangażowanie poszczególnych mięśni.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj trzeci znak kodu HdTQe
KOMENTARZE
  • 2013-01-31
    08:58

    ~Piotr

    Może ktoś wstawi poprawne zdjęcia.
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady