Przysiady ze sztangą na plecach

Mięsień dwugłowy uda

Video: Przysiady ze sztangą na plecach

1. Złap sztangę szerokim nachwytem i przenieś ją za głowę, tak, by gryf był wsparty o barki. 2. Stojąc w rozkroku, postaraj się wypchnąć klatkę piersiową lekko do przodu. 3. Z tej pozycji wykonaj przysiad, starając się by plecy cały czas pozostawały proste. Ruch w dół powinien być wykonywany powoli, aż do momentu, gdy uda nie znajda się w pozycji równoległej do podłoża. 4. Spokojnym ruchem zacznij podnosić ciało.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Mięsień dwugłowy uda Brak Sztanga
Złożone Średniozaawansowany
1. Złap sztangę szerokim nachwytem i przenieś ją za głowę, tak, by gryf był wsparty o barki.
2. Stojąc w rozkroku, postaraj się wypchnąć klatkę piersiową lekko do przodu.
3. Z tej pozycji wykonaj przysiad, starając się by plecy cały czas pozostawały proste. Ruch w dół powinien być wykonywany powoli, aż do momentu, gdy uda nie znajda się w pozycji równoległej do podłoża.
4. Spokojnym ruchem zacznij podnosić ciało.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Schodząc poniżej kąta prostego bardziej angażujesz pośladki i dwugłowe, do kata prostego z kolei czworogłowe.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu bupjj
KOMENTARZE
  • 2014-06-27
    19:16

    ~Leszek

    W przysiadach działają prostowniki uda a więc czworogłowe uda a nie zginacze (dwugłowe uda). Przeczytaj o wpływie głębokości przysiadu na rozwój mięśni ud http://www.trenerok.pl/glebokie-przysiady-bezpieczniejsze-od-polprzysiadow/
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady