Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Łydki Wspięcie na palcach ułożonymi na zewnątrz

Wspięcie na palcach ułożonymi na zewnątrz

Łydki

Video: Wspięcie na palcach ułożonymi na zewnątrz

1. Wesprzyj wyprostowany tułów, opierając dłonie na podniesionym zagłówku ławki skośnej. 2. Stań przednimi częściami stóp na specjalnym podeście. 3. Mając wyprostowane nogi opuść pięty maksymalnie do dołu. 4. Z tej pozycji wykonaj wspięcie na palcach tak, by jak najbardziej napiąć łydki. 5. Wstrzymaj ruch. 6. Powróć do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Łydki Brak Suwnica skośna
Izolowane Początkujący
1. Wesprzyj wyprostowany tułów, opierając dłonie na podniesionym zagłówku ławki skośnej.
2. Stań przednimi częściami stóp na specjalnym podeście.
3. Mając wyprostowane nogi opuść pięty maksymalnie do dołu.
4. Z tej pozycji wykonaj wspięcie na palcach tak, by jak najbardziej napiąć łydki.
5. Wstrzymaj ruch.
6. Powróć do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

W tym ćwiczeniu pracują aktony wewnętrzne mięśni łydek. Robimy je do "załamania" mięśnia.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu pdLid
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady