Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Klatka piersiowa Rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej

Rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej

Klatka piersiowa

Video: Rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej

1. Chwyć w ręce hantle i usiądź na brzegu ławki, opierając je o kolana. 2. Połóż się na plecach, trzymając nogi zgięte w kolanach. 3. Hantle trzymaj przed sobą w wyprostowanych rękach, tak by znajdowały się nad klatką piersiową równolegle ułożone do siebie. 4. Szerokim łukiem opuszczaj ręce na boki, aż do momentu gdy sztangielki nie znajdą się na wysokości klatki. 5. Powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Klatka piersiowa Brak Hantle
Ławka pozioma
Izolowane Początkujący
1. Chwyć w ręce hantle i usiądź na brzegu ławki, opierając je o kolana.
2. Połóż się na plecach, trzymając nogi zgięte w kolanach.
3. Hantle trzymaj przed sobą w wyprostowanych rękach, tak by znajdowały się nad klatką piersiową równolegle ułożone do siebie.
4. Szerokim łukiem opuszczaj ręce na boki, aż do momentu gdy sztangielki nie znajdą się na wysokości klatki.
5. Powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Staraj się wykonywać ruchy koliste, mając cały czas wypiętą klatkę. Nie stosuj za dużego obciążenia , bo zaczniesz wyciskać.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj trzeci znak kodu kci7j
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady