Głębokie pompki na hantlach

Klatka piersiowa

Video: Głębokie pompki na hantlach

1. Przygotuj sobie odpowiednie hantle (najlepiej z talerzami o jednakowej wielkości). 2. Ułóż hantle na podłodze nieco szerzej niż barki. 3. Trzymając dłonie na gryfach, ułóż się jak do klasycznych pompek (ręce proste w łokciach, nogi złączone, całe ciało tworzy zaś linię prostą). 4. Powoli zacznij opuszczać ciało, jak najniżej. 5. Wytrzymaj tak przez chwilę, a następni powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Klatka piersiowa Brak Hantle
Złożone Początkujący
1. Przygotuj sobie odpowiednie hantle (najlepiej z talerzami o jednakowej wielkości).
2. Ułóż hantle na podłodze nieco szerzej niż barki.
3. Trzymając dłonie na gryfach, ułóż się jak do klasycznych pompek (ręce proste w łokciach, nogi złączone, całe ciało tworzy zaś linię prostą).
4. Powoli zacznij opuszczać ciało, jak najniżej.
5. Wytrzymaj tak przez chwilę, a następni powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Czym głębiej schodzimy, tym większe rozciągnięcie mięśni klatki. Uważaj jednak na stawy ramienne, rób to ćwiczenie w wyczuciem.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu GdnTb
KOMENTARZE
  • 2017-02-09
    12:36

    ~Mike

    Ja to robię miedzy krzesłami, wtedy mogę naprawdę głęboko zejść
  • 2014-12-30
    13:53

    ~Mati

    tak mozesz ja tak robie ;)
  • 2014-11-17
    19:34

    ~artur

    mam pytanie czy mogę zamiast robić pompki na hantlach to np: na książkach albo czymś takim ??
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady