Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Dolna część pleców Skłony ze sztangą trzymaną na karku siedząc

Skłony ze sztangą trzymaną na karku siedząc

Dolna część pleców

Video: Skłony ze sztangą trzymaną na karku siedząc

1. Weź sztangę i oprzyj ją o górną część grzbietu. 2. Usiądź na brzegu ławki poziomej, trzymając razem zgięte w kolanach nogi i głowę lekko odchyloną do tyłu. 3. Ściągając łopatki i wypychając klatkę piersiową do tyłu wykonuj skłon do przodu tak, jakbyś starał się zbliżyć głowę do kolan 4. Bez zatrzymywania ruchu unoś tułów wracając do pozycji wyjściowej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Dolna część pleców Brak Sztanga
Złożone Średniozaawansowany
1. Weź sztangę i oprzyj ją o górną część grzbietu.
2. Usiądź na brzegu ławki poziomej, trzymając razem zgięte w kolanach nogi i głowę lekko odchyloną do tyłu.
3. Ściągając łopatki i wypychając klatkę piersiową do tyłu wykonuj skłon do przodu tak, jakbyś starał się zbliżyć głowę do kolan
4. Bez zatrzymywania ruchu unoś tułów wracając do pozycji wyjściowej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Mocno napięte i wytrenowane prostowniki mają kluczowe znaczenie w wykonaniu tego ćwiczenia.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu jHRRj
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady