Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Biceps Unoszenie przedramion na modlitewniku ze zmianą chwytu

Unoszenie przedramion na modlitewniku ze zmianą chwytu

Biceps

Video: Unoszenie przedramion na modlitewniku ze zmianą chwytu

1. Zajmij pozycję przy modlitewniku z hantlami w dłoniach. 2. Pozwól, by twoje ramiona opadały lekko w dół, zaś łokcie były wsparte o podpórkę urządzenia. W tej pozycji hantle powinieneś trzymać w podchwycie. 3. Zacznij uginać łokcie, aż do momentu, gdy sztangielki nie znajdą się przed Twoją brodą. Teraz wykonaj rotację przedramion tak, aby trzymać hantle w nachwycie i powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej. 4. Ponownie obróć przedramiona i powtórz ćwiczenie
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Biceps Brak Hantle
Modlitewnik
Izolowane Średniozaawansowany
1. Zajmij pozycję przy modlitewniku z hantlami w dłoniach.
2. Pozwól, by twoje ramiona opadały lekko w dół, zaś łokcie były wsparte o podpórkę urządzenia. W tej pozycji hantle powinieneś trzymać w podchwycie.
3. Zacznij uginać łokcie, aż do momentu, gdy sztangielki nie znajdą się przed Twoją brodą. Teraz wykonaj rotację przedramion tak, aby trzymać hantle w nachwycie i powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
4. Ponownie obróć przedramiona i powtórz ćwiczenie
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Ważne jest wykonywanie rotacji już od początku ruchu, żeby zaangażować maksymalnie dużą liczbę włókien mięśniowych.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu SgKBd
KOMENTARZE
  • 2017-03-12
    14:31

    ~poczatkujacy

    opis ćwiczenia nie odpowiada ćwiczeniu na filmiku
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady