Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Biceps Uginanie przedramion w wąskim podchwycie

Uginanie przedramion w wąskim podchwycie

Biceps

Video: Uginanie przedramion w wąskim podchwycie

1. Chwyć sztangę w podchwycie tak, by twoje dłonie były od siebie w odległości nie więcej niż 8 centymetrów. 2. Stań prosto, z nogami rozstawionymi na szerokość bioder. 3. Patrząc na wprost i starając się maksymalnie unieruchomić ciało, unoś przedramiona ze sztangą, tak by ta znalazła się przed Twoją klatką piersiową. 4. Wstrzymaj ruch na kilka sekund i następnie powoli zacznij opuszczać ciężar.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Biceps Brak Sztanga
Izolowane Początkujący
1. Chwyć sztangę w podchwycie tak, by twoje dłonie były od siebie w odległości nie więcej niż 8 centymetrów.
2. Stań prosto, z nogami rozstawionymi na szerokość bioder.
3. Patrząc na wprost i starając się maksymalnie unieruchomić ciało, unoś przedramiona ze sztangą, tak by ta znalazła się przed Twoją klatką piersiową.
4. Wstrzymaj ruch na kilka sekund i następnie powoli zacznij opuszczać ciężar.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Zbliż maksymalnie ramiona do tułowia, co pozwoli Ci uzyskać większą izolację ruchu, pamiętaj o stabilnym tułowiu.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj trzeci znak kodu 6DyKg
KOMENTARZE
  • 2015-05-11
    22:51

    ~SkyNet92

    Nie powiedział bym by na filmiku było to 8 cm
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady