Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Barki Wznosy ramion na boki w opadzie tułowia

Wznosy ramion na boki w opadzie tułowia

Barki

Video: Wznosy ramion na boki w opadzie tułowia

1. Stań w lekkim rozkroku. 2. Chwyć hantle chwytem neutralnym. 3. Wykonaj opad ciała do przodu, zginając się w pasie. 4. Pozwól ramionom swobodnie zwisać w dół. 5. Szerokim łukiem unoś ramiona do boków tak, by stworzyły linie prostą. Ręce przez cały czas powinny być wyprostowane. 6. Wstrzymaj na kilka sekund ruch, a następnie powili wracaj do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Barki Brak Hantle
Izolowane Początkujący
1. Stań w lekkim rozkroku.
2. Chwyć hantle chwytem neutralnym.
3. Wykonaj opad ciała do przodu, zginając się w pasie.
4. Pozwól ramionom swobodnie zwisać w dół.
5. Szerokim łukiem unoś ramiona do boków tak, by stworzyły linie prostą. Ręce przez cały czas powinny być wyprostowane.
6. Wstrzymaj na kilka sekund ruch, a następnie powili wracaj do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Ćwiczenie na tylny akton mięśnia naramiennego. Nie stosuj dużego ciężaru, ponieważ jest to akton bardzo mały i nie wymaga zbyt dużych obciążeń.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu u6Q4h
KOMENTARZE
  • 2013-07-11
    15:40

    ~eŁ.

    Oczywiście na barko
  • 2013-02-25
    07:54

    ~blabla

    To w końcu jest ćwiczenie na barki czy na triceps, bo przy tricepsie jest to samo wrzucone?
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady