Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Barki Wyciskanie sztangi zza głowy stojąc

Wyciskanie sztangi zza głowy stojąc

Barki

Video: Wyciskanie sztangi zza głowy stojąc

1. Stań w niewielkim rozkroku. 2. Chwyć sztangę nachwytem i unieś nad głowę wyprostowując ręce. 3. Płynnym ruchem opuszczaj sztangę za głową tak, by zrównała się z linia barków. 4. Wytrzymaj w tej pozycji przez kilka sekund. 5. Płynnym ruchem powili powróć do pozycji początkowej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Barki Brak Sztanga
Złożone Średniozaawansowany
1. Stań w niewielkim rozkroku.
2. Chwyć sztangę nachwytem i unieś nad głowę wyprostowując ręce.
3. Płynnym ruchem opuszczaj sztangę za głową tak, by zrównała się z linia barków.
4. Wytrzymaj w tej pozycji przez kilka sekund.
5. Płynnym ruchem powili powróć do pozycji początkowej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Nie opuszczaj, przy większym ciężarze sztangi zbyt nisko, gdyż występuje wtedy ryzyko uszkodzenia pierścienia rotatorów.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu 6Uruf
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady