Styl Marki Intimissimi
Intimissimi

Intimissimi

Włoska marka Intimissimi, stanowiąca część koncernu Calzedonia, zadebiutowała na rynku w 1996 roku. Wystarczyło jej więc kilka lat, by z lokalnego przedsiębiorstwa stać się jednym z liderów europejskiej branży bieliźnianej. Dwa lata po rozpoczęciu działalności istniało już około 100 sklepów marki. Co ciekawe, obecnie ta liczba jest ponad 10 razy większa, a salony z logiem Intimissimi można spotkać w 23 różnych krajach.
Styl marki to przede wszystkim połączenie romantyzmu, zmysłowości oraz nowoczesnego stylu. W męskiej kolekcji Intimissimi gustują przede wszystkim panowie ceniący sobie wygodę i preferujący styl casual. Poza klasycznymi i prostymi krojami, w katalogu produktów włoskiej firmy pojawiają się również bokserki i slipy w odważne wzory i zabawne, kolorowe nadruki.
FOTO DNIA