Give me ALDO.Wiosenno-letnia kampania 2014

Give me ALDO.Wiosenno-letnia kampania 2014
Zdjęcie 1 z 11
OCEŃ
  •  
     
     
     
     

zagłosuj
pierwszy

Nowa kolekcja ALDO to kopalnia doskonałych propozycji zarówno na pierwsze wiosenne dni, jak i wakacyjne upały. Kolor, styl i glamour najlepiej określają nowe projekty butów
i torebek. Marka ALDO, inspirując się charakterystyczną urodą modelki Lindsey Wixson
i minimalizmem ogarniającym świat mody, sprowadziła swoją wiosenną kampanię do czystej, minimalistycznej bieli. Biel jako tło i jako motyw przewodni stylizacji pozwała zaistnieć kolorowym butom jak nigdy wcześniej.
Wiosnę 2014 marka po raz kolejny rozpoczyna kampanią Give me ALDO, tym razem jako jasny i słoneczny znak yang, który stanowi przeciwwagę dla mrocznego yin poprzedniej jesieni. Gwiazdami najnowszej kolekcji ALDO zostały buty zaprojektowane w oparciu
o najgorętsze trendy sezonu. Kolorystyczny misz-masz, sportowe inspiracje i casual
w luksusowym wydaniu znalazły odzwierciedlenie w wiosenno-letnich wzorach obuwia.
Kampania inspirowana ikonami pop kultury z lat 80. i 90. przepełniona jest energią, entuzjazmem i radością przywołującą na myśl zdjęcia Oliviero Toscani. Dzięki szczypcie kontrowersji i kontrastującym kolorom obecnym na modowych fotografiach, kampania Give me ALDO jest pełna życia, również dzięki modelkom - Lindsey Wixson, Ming Xi i Camille Rowe – oraz przystojnemu Simonowi Nessmanowi i Ericowi Ramosowi.  
Film promujący wiosenno-letnią kolekcję, stworzony przez Tanię i Vincenta, to doskonałe zbliżenie na buty ALDO, które tej wiosny wypełnią ulice miast. Surrealistyczny kolaż
z sylwetkami Lindsey i całej ekipy modeli oddaje estetykę charakterystyczną dla duetu filmowców. Dominująca w kampanii ALDO biel została również naznaczona stylem kalifornijskiego artysty Stevena Harringtona, który dodał do filmowego świata ALDO typowe dla siebie akcenty wizualne.  


Na zdjęciu:

Give me ALDO.Wiosenno-letnia kampania 2014


Foto: Aldo
Partner: 2014-05-17
SKOMENTUJ

  
Podaj czwarty znak kodu 2v4nd
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Masz szansę rozpocząć ciekawą dyskusję.