Forma Plany treningowe

Znajdź plan treningowy dla siebie

Plany treningowe

Ćwicząc według
planu skracasz czas
na osiągnięcie celu

DLA KULTURYSTY

Armagedon

Każdy facet chciałby się pochwalić umięśnionymi i potężnymi ramionami. Nie wiesz jak ćwiczyć, aby wyrzeźbić idealną muskulaturę? Wypróbuj trening Armagedon! więcej

DLA BIEGACZA

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do półmaratonu

Półmaraton jest jednym z tych dystansów, którego przebiegnięcie wymaga gruntownego przygotowania. więcej

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do maratonu

Pokonanie maratonu, któregoś dystans z założenia powinien wynosić nieco ponad 42 kilometry? Przedstawiony poniżej plan treningowy który zakłada, że zaawansowanemu biegaczowi wystarczy do tego 10... więcej

10 km - 6-tygodniowy plan dla średniozaawansowanego

Do tej pory byleś przekonany, że sześć tygodni to za mało, aby dobrze przygotować się do 10-kilometrowego biegu? A jednak. Wystarczy, że będziesz konsekwentnie dążył do celu. więcej

5 km - 6-tygodniowy plan treningowy dla średniozaawansowanego

Jeżeli rzetelnie będziesz wypełniał plan treningowy, a na bieganie poświęcisz około 40 minut cztery razy w tygodniu, po miesiącu zauważysz spory progres. więcej

10-tygodniowy plan treningowy dla początkującego biegacza

Choć po dziesięciu tygodniach będziesz już w stanie biec dość szybkim tempem przez 20 minut bez przerwy, musisz pamiętać, że cały zasadniczy trening będzie trwał około godziny. więcej

4-tygodniowy plan treningowy

Podstawowa zaletą tego planu treningowego jest to, że jest niezwykle krótki. Już po miesiącu będziesz w stanie biec przez pół godziny bez przerwy. więcej

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do półmaratonu

Półmaraton jest jednym z tych dystansów, którego przebiegnięcie wymaga gruntownego przygotowania. więcej

Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu