Forma Plany treningowe

Znajdź plan treningowy dla siebie

Plany treningowe

Ćwicząc według
planu skracasz czas
na osiągnięcie celu

DLA KULTURYSTY

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny nie przyczynia się do zgubienia zbędnych kilogramów, ani nie jest treningiem wytrzymałościowym. Pomaga za to w wykonywaniu codziennych czynności. Zwiększa gibkość i zakres... więcej

Trening FBW

Trening Full Body Workout jest treningiem całego ciała. W tym rodzaju treningu chodzi o ćwiczenia wszystkich partii mięśniowych. więcej

Trening dla ektomorfika

Twój metabolizm jest tak szybki, że musisz martwić się o to, że przytyjesz? Trenujesz regularnie , ale bez większych efektów? więcej

Trening crossfit

Trening, który pomoże Ci poprawić kondycję, wydolność, siłę i szybkości w bardzo krótkim czasie. więcej

Trening cardio

Trening cardio to inaczej trening wytrzymałościowy lub tlenowy. Jest najczęściej polecany dla osób odchudzających się. więcej

Trening bez sprzętu – sposób na mięśnie

Chcesz wzmocnić swoje ciało, ale nie przepadasz za godzinami spędzonymi na siłowni? Wykorzystaj ciężar swojego ciała, aby zbudować umięśnioną sylwetkę i poprawić kondycję. więcej

Trening na siłę i masę. Najlepszy sposób Arnolda Schwarzeneggera

Bardzo popularny i wyczerpujący trening stosowany przez Arnolda Schwarzeneggera. Kulturysta stosował go jako zawodowiec w zaawansowanych fazach swojej kariery. więcej

Trening aerobowy

Ten typ ćwiczeń poleca się szczególnie dla osób chcących zrzucić zbędne kilogramy. więcej

Trening ABS

Trening ABS to bardzo rozbudowany trening mięśni brzucha. Wypróbuj trening ABS, a już po dwóch tygodniach zobaczysz upragnione rezultaty. więcej

HST- najszybszy przyrost masy mięśniowej

Hypertrophy Specyfic Training to metoda stopniowego przeciążania mięśni , które ma spowodować maksymalny ich wzrost . więcej

DLA BIEGACZA

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do półmaratonu

Półmaraton jest jednym z tych dystansów, którego przebiegnięcie wymaga gruntownego przygotowania. więcej

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do maratonu

Pokonanie maratonu, któregoś dystans z założenia powinien wynosić nieco ponad 42 kilometry? Przedstawiony poniżej plan treningowy który zakłada, że zaawansowanemu biegaczowi wystarczy do tego 10... więcej

10 km - 6-tygodniowy plan dla średniozaawansowanego

Do tej pory byleś przekonany, że sześć tygodni to za mało, aby dobrze przygotować się do 10-kilometrowego biegu? A jednak. Wystarczy, że będziesz konsekwentnie dążył do celu. więcej

5 km - 6-tygodniowy plan treningowy dla średniozaawansowanego

Jeżeli rzetelnie będziesz wypełniał plan treningowy, a na bieganie poświęcisz około 40 minut cztery razy w tygodniu, po miesiącu zauważysz spory progres. więcej

10-tygodniowy plan treningowy dla początkującego biegacza

Choć po dziesięciu tygodniach będziesz już w stanie biec dość szybkim tempem przez 20 minut bez przerwy, musisz pamiętać, że cały zasadniczy trening będzie trwał około godziny. więcej

4-tygodniowy plan treningowy

Podstawowa zaletą tego planu treningowego jest to, że jest niezwykle krótki. Już po miesiącu będziesz w stanie biec przez pół godziny bez przerwy. więcej

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do półmaratonu

Półmaraton jest jednym z tych dystansów, którego przebiegnięcie wymaga gruntownego przygotowania. więcej

Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu