Forma Plany treningowe

Znajdź plan treningowy dla siebie

Plany treningowe

Ćwicząc według
planu skracasz czas
na osiągnięcie celu

DLA KULTURYSTY

Trening obwodowy

Trening w stylu obwodowym pozwala wykonać znacznie więcej pracy w krótszym czasie, niż można to zrobić z tradycyjną formą treningu siłowego. więcej

Trening metaboliczny

Trening metaboliczny poprawia metabolizm i pozwala spalać kalorie długo po zakończonym wysiłku fizycznym. więcej

Trening kondycyjny

Ćwiczenia wytrzymałościowe nie wymagają żadnego specjalistycznego sprzętu, dlatego możesz je wykonywać także w domu. Trening kondycyjny może być stosowany zarówno przez osoby początkujące jak i... więcej

Trening komandosa

Chcesz zwiększyć siłę, wytrzymałości i gibkości organizmu? Wypróbuj trening przygotowany dla elitarnych jednostek specjalnych Navy SEAls. więcej

Trening izometryczny, czyli statyczny trening siłowy

Trening izometryczny polega na napinaniu mięśni i pozostaniu w bezruchu podczas silnego skurczu. To świetny sposób na zwiększenie siły i wytrzymałości swoich mięśni. więcej

Trening interwałowy

Jest to trening o zmiennej intensywności ćwiczeń. Został on opracowany na potrzeby wyczynowych sportowców w celu polepszenia ich wytrzymałości, siły i prędkości. więcej

Trening insanity

Program Insanity to 60-dniowy trening, pozwalający wyćwiczyć każdą partię ciała. Wymaga dużego zaangażowania i ogromnej motywacji. więcej

Trening holistyczny

Trening ma stymulować mięśnie do całościowego i stałego rozwoju. Takie działanie ma właśnie trening holistyczny. więcej

Trening HIIT

High Intensity Interval Training ten skuteczny program interwałowy, który pozwali Ci spalić tkankę tłuszczową oraz wzmocnić kondycję w rekordowym tempie. więcej

Chcesz spalić 250 kalorii w 7 minut? Zrób trening HICT!

Marzysz o szczupłej i umięśnionej sylwetce, ale nie masz czasu na sport? Ten trening jest będzie dla Ciebie idealny. Wystarczy 7 minutowy trening. więcej

DLA BIEGACZA

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do półmaratonu

Półmaraton jest jednym z tych dystansów, którego przebiegnięcie wymaga gruntownego przygotowania. więcej

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do maratonu

Pokonanie maratonu, któregoś dystans z założenia powinien wynosić nieco ponad 42 kilometry? Przedstawiony poniżej plan treningowy który zakłada, że zaawansowanemu biegaczowi wystarczy do tego 10... więcej

10 km - 6-tygodniowy plan dla średniozaawansowanego

Do tej pory byleś przekonany, że sześć tygodni to za mało, aby dobrze przygotować się do 10-kilometrowego biegu? A jednak. Wystarczy, że będziesz konsekwentnie dążył do celu. więcej

5 km - 6-tygodniowy plan treningowy dla średniozaawansowanego

Jeżeli rzetelnie będziesz wypełniał plan treningowy, a na bieganie poświęcisz około 40 minut cztery razy w tygodniu, po miesiącu zauważysz spory progres. więcej

10-tygodniowy plan treningowy dla początkującego biegacza

Choć po dziesięciu tygodniach będziesz już w stanie biec dość szybkim tempem przez 20 minut bez przerwy, musisz pamiętać, że cały zasadniczy trening będzie trwał około godziny. więcej

4-tygodniowy plan treningowy

Podstawowa zaletą tego planu treningowego jest to, że jest niezwykle krótki. Już po miesiącu będziesz w stanie biec przez pół godziny bez przerwy. więcej

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do półmaratonu

Półmaraton jest jednym z tych dystansów, którego przebiegnięcie wymaga gruntownego przygotowania. więcej

Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu