Forma Plany treningowe

Znajdź plan treningowy dla siebie

Plany treningowe

Ćwicząc według
planu skracasz czas
na osiągnięcie celu

DLA KULTURYSTY

Plany treningowe dla średniozaawansowanych

Trening dla początkujących jest mniej skomplikowany i łatwiejszy od treningu dla tych, którzy ze sportem mają do czynienia na co dzień. więcej

Plany treningowe dla początkujących

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sportem, musisz pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Nie rzucaj się od razu na głęboką wodę i rozpocznij od ciężaru własnego ciała i wykonuj mniej... więcej

Trening TRX

Trening w zawieszeniu staje się coraz bardziej popularny. Jest to metoda wysiłkowa z wykorzystaniem obciążenia własnego ciała. więcej

Trening tlenowy. Najlepszy sposób na odchudzanie

Ćwiczenia tlenowe to nic innego jak popularne ćwiczenia aerobowe, podczas których energia jest pozyskiwana w procesach spalania tlenowego. więcej

Trening Tabata

Tabata to jeden z tych treningów, które w minimalnym czasie przynoszą zadowalające efekty. więcej

Trening Spartakusa

Trening trwa mniej niż 45 minut, w szybkim tempie a spala tłuszcz i buduje mięśnie. więcej

Trening redukcyjny. 3 kroki do szczupłej sylwetki

Aby stracić kilka kilogramów musisz regularnie poświęcać minimum 15-20 minut na trening aerobowy. więcej

Trening plyometryczny. Zamień siłę w moc

Ćwiczenia plyometryczne tj. skoki w miejscu lub wskakiwanie na pudło pozwalają na wytworzenie ogromnej ilości siły podczas aktywności. więcej

Trening oporowy. Mocniejsze mięśnie bez siłowni

Jeśli nie lubisz wielogodzinnych sesji na siłowni, a chcesz wzmocnić swoje ciało i przy okazji pozbyć się zbędnych kilogramów- trening siłowy jest dla Ciebie. więcej

Trening ogólnorozwojowy

Trening ogólnorozwojowy jest skierowany do wszystkich, ponieważ zawiera ćwiczenia zarówno wzmacniające, jak i rozciągające. Jest to trening zróżnicowany i możesz sam decydować jak będzie wyglądał. więcej

DLA BIEGACZA

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do półmaratonu

Półmaraton jest jednym z tych dystansów, którego przebiegnięcie wymaga gruntownego przygotowania. więcej

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do maratonu

Pokonanie maratonu, któregoś dystans z założenia powinien wynosić nieco ponad 42 kilometry? Przedstawiony poniżej plan treningowy który zakłada, że zaawansowanemu biegaczowi wystarczy do tego 10... więcej

10 km - 6-tygodniowy plan dla średniozaawansowanego

Do tej pory byleś przekonany, że sześć tygodni to za mało, aby dobrze przygotować się do 10-kilometrowego biegu? A jednak. Wystarczy, że będziesz konsekwentnie dążył do celu. więcej

5 km - 6-tygodniowy plan treningowy dla średniozaawansowanego

Jeżeli rzetelnie będziesz wypełniał plan treningowy, a na bieganie poświęcisz około 40 minut cztery razy w tygodniu, po miesiącu zauważysz spory progres. więcej

10-tygodniowy plan treningowy dla początkującego biegacza

Choć po dziesięciu tygodniach będziesz już w stanie biec dość szybkim tempem przez 20 minut bez przerwy, musisz pamiętać, że cały zasadniczy trening będzie trwał około godziny. więcej

4-tygodniowy plan treningowy

Podstawowa zaletą tego planu treningowego jest to, że jest niezwykle krótki. Już po miesiącu będziesz w stanie biec przez pół godziny bez przerwy. więcej

Plan treningowy dla zaawansowanego biegacza przygotowujący do półmaratonu

Półmaraton jest jednym z tych dystansów, którego przebiegnięcie wymaga gruntownego przygotowania. więcej

Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu