Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Triceps Prostowanie przedramion w leżeniu na ławce poziomej

Prostowanie przedramion w leżeniu na ławce poziomej

Triceps

Video: Prostowanie przedramion w leżeniu na ławce poziomej

1. Chwyć sztangielki chwytem neutralnym. 2. Połóż się tyłem na ławce poziomej. 3. Wyprostowane ramiona trzymaj nad klatka piersiową, tak by dłonie były rozstawione na szerokość ramion. 4. Zginając ramiona powoli zacznij obniżać sztangielki, aż do momentu gdy nie znajda się tuż nad głową. 5. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powoli, ale płynnie zacznij prostować ręce
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Triceps Brak Hantle
Ławka pozioma
Izolowane Średniozaawansowany
1. Chwyć sztangielki chwytem neutralnym.
2. Połóż się tyłem na ławce poziomej.
3. Wyprostowane ramiona trzymaj nad klatka piersiową, tak by dłonie były rozstawione na szerokość ramion.
4. Zginając ramiona powoli zacznij obniżać sztangielki, aż do momentu gdy nie znajda się tuż nad głową.
5. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powoli, ale płynnie zacznij prostować ręce
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Przeniesienie ruchu bardziej za głowę spowoduje większe rozciągnięcie głowy tricepsa. Wersja ta jest bezpieczniejsza przy bólach łokci.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu qwHwe
KOMENTARZE
  • 2016-05-14
    13:18

    ~borsuk

    dobre dobre
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady