Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Triceps Prostowanie przedramion na wyciągu górnym stojąc

Prostowanie przedramion na wyciągu górnym stojąc

Triceps
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Triceps Brak Wyciąg górny
Izolowane Początkujący
1. Stań przodem do wyciągu w lekkim rozkroku.
2. Złap drążek z linkami nachwytem, tak by twoje dłonie były rozstawione na szerokość ramion. W pozycji wyjściowej zgięte w łokciach ramiona powinny tworzyć kąt prosty.
3. Przechylając tułów lekko do przodu i spinając łopatki, prostuj ramiona jednocześnie ściągając drążek z ciężarem w dół.
4. Wytrzymaj tak przez trzy sekundy, a następnie wolnym, płynnym ruchem wróć do pozycji wyjściowej
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu BeHFh
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady