Pompki szwedzkie

Triceps

Video: Pompki szwedzkie

1. Złap za uchwyt maszyny do pompek szwedzkich. 2. Unieś ciało do góry starając się maksymalnie wyprostować ramiona. 3. Zgięte w kolanach nogi spleć w kostkach. 4. Obniżaj ciało tak, by zgięcie w ramionach tworzyło kąt prosty. 5. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powoli zacznij prostować ramiona.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Triceps Brak Urządzenie do pompek szwedzkich
Złożone Początkujący
1. Złap za uchwyt maszyny do pompek szwedzkich.
2. Unieś ciało do góry starając się maksymalnie wyprostować ramiona.
3. Zgięte w kolanach nogi spleć w kostkach.
4. Obniżaj ciało tak, by zgięcie w ramionach tworzyło kąt prosty.
5. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powoli zacznij prostować ramiona.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Bardzo dobre ćwiczenie wykorzystujace własny ciężar. Wykonuj na końcu, dobijając mieśnie tricepsów.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu EPcXm
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady