Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Mięśnie przedramienia Uginanie przedramion w oparciu o ławkę w chwycie młotkowym

Uginanie przedramion w oparciu o ławkę w chwycie młotkowym

Mięśnie przedramienia

Video: Uginanie przedramion w oparciu o ławkę w chwycie młotkowym

1. Chwyć hantlę w nachwycie i zajmij pozycje przy modlitewniku. 2. Oprzyj na podparciu wyprostowane ramiona, tak by modlitewnik kończył się pod pachami. 3. Napinając mięśnie unoś przedramiona z ciężarem, aż do momentu, gdy hantla znajdzie się na wysokości brody. 4. Wytrzymaj tak przez kilka sekund, a następnie powoli zacznij powracać do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięśnie przedramienia Brak Hantle
Modlitewnik
Izolowane Początkujący
1. Chwyć hantlę w nachwycie i zajmij pozycje przy modlitewniku.
2. Oprzyj na podparciu wyprostowane ramiona, tak by modlitewnik kończył się pod pachami.
3. Napinając mięśnie unoś przedramiona z ciężarem, aż do momentu, gdy hantla znajdzie się na wysokości brody.
4. Wytrzymaj tak przez kilka sekund, a następnie powoli zacznij powracać do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Opuszczaj sztangę do końca, rozciągając maksymalnie mięśnie. Chwyt młotkowy powoduje zaangażowanie się mięśnia ramienno-promieniowego.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu cmVYj
KOMENTARZE
  • 2015-07-08
    18:43

    ~Jasiu

    A to nie jest na biceps?
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady