Unoszenie nogi w klęku podpartym

Mięśnie pośladków

Video: Unoszenie nogi w klęku podpartym

1. Wykonaj klęk podparty tak, by plecy i ramiona były wyprostowane, a dłonie rozstawione na szerokość ramion. 2. Bez unoszenia głowy podnieś zgiętą lewą nogę tak, jakbyś chciał jak najbardziej zbliżyć ją do podudzia. 3. Gdy udo będzie równolegle do podłoża wstrzymaj ruch, a następnie powoli zacznij opuszczać nogę. 4. Po skończonej serii to samo powtórz druga nogą
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięśnie pośladków Brak Brak Izolowane Początkujący
1. Wykonaj klęk podparty tak, by plecy i ramiona były wyprostowane, a dłonie rozstawione na szerokość ramion.
2. Bez unoszenia głowy podnieś zgiętą lewą nogę tak, jakbyś chciał jak najbardziej zbliżyć ją do podudzia.
3. Gdy udo będzie równolegle do podłoża wstrzymaj ruch, a następnie powoli zacznij opuszczać nogę.
4. Po skończonej serii to samo powtórz druga nogą
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Typowo fitnessowe ćwiczenie, można wykonywać w domu. Robić jednak więcej powtorzeń, gdyż nie ma dodatkowego obciążenia.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu NFGyj
KOMENTARZE
  • 2015-04-21
    09:55

    ~kuźnia

    Ile tego seri robic?
  • 2015-04-21
    09:51

    ~Ilona

    Jestem dziewczyną (typową chłopczycą), więc stąd bierze się moje pytanie: czy te ćwiczenia pomogą i mi? Czy istnieje jakieś ryzyko podczas jego wykonania itp.?
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady