Martwy ciąg na ugiętych nogach

Mięśnie pośladków

Video: Martwy ciąg na ugiętych nogach

1. Złap sztangę szerokim nachwytem. 2. Stań w lekkim rozkroku, by mieć stopy rozstawione na szerokość bioder. 3. Wypychając klatkę piersiową do przodu staraj się maksymalnie napiąć mięśnie brzucha. 4. Uginając nogi powoli zacznij opuszczać sztangę w dół prowadząc ją blisko ciała. 5. Wraz z wydechem powróć do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięśnie pośladków Brak Sztanga
Izolowane Początkujący
1. Złap sztangę szerokim nachwytem.
2. Stań w lekkim rozkroku, by mieć stopy rozstawione na szerokość bioder.
3. Wypychając klatkę piersiową do przodu staraj się maksymalnie napiąć mięśnie brzucha.
4. Uginając nogi powoli zacznij opuszczać sztangę w dół prowadząc ją blisko ciała.
5. Wraz z wydechem powróć do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Trzymaj mocno napięte mięśnie prostowników, tzw. ,,koci grzbiet". Źle wykonywane ćwiczenie może przyczynić się do poważnej kontuzji pleców.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu V4qeg
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady