Wznosy tułowia z nogami w górze

Mięśnie brzucha

Video: Wznosy tułowia z nogami w górze

1. Połóż się na plecach. 2. Złączone i wyprostowane nogi trzymaj pionowo w górze. Podobnie ramiona. 3. Z tej pozycji wykonuj wznosy tułowia, spinając mięśnie brzucha i starając się dotknąć dłońmi butów. 4. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powoli opuść ciało.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Mięśnie brzucha Brak Brak Izolowane Początkujący
1. Połóż się na plecach.
2. Złączone i wyprostowane nogi trzymaj pionowo w górze. Podobnie ramiona.
3. Z tej pozycji wykonuj wznosy tułowia, spinając mięśnie brzucha i starając się dotknąć dłońmi butów.
4. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powoli opuść ciało.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Można utrudniać to ćwiczenie poprzez trzymanie w dłoniach dodatkowego obciążenia.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu JfK1h
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady