Unoszenie nóg w zwisie

Mięśnie brzucha

Video: Unoszenie nóg w zwisie

1. Złap się drążka i wykonaj zwis. 2. Biorąc wdech zacznij unosić wyprostowane nogi, jednocześnie napinając mięśnie brzucha (uniesione do góry nogi powinny stworzyć z tułowiem kąt prosty). 3. Wraz z wydechem powoli zacznij opuszczać nogi.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Mięśnie brzucha Brak Drążek
Izolowane Zaawansowany
1. Złap się drążka i wykonaj zwis.
2. Biorąc wdech zacznij unosić wyprostowane nogi, jednocześnie napinając mięśnie brzucha (uniesione do góry nogi powinny stworzyć z tułowiem kąt prosty).
3. Wraz z wydechem powoli zacznij opuszczać nogi.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Wersją dla początkujących tego ćwiczenia jest unoszenie drążka ze zgiętymi nogami w kolanach. Skracając dźwignie ruchu, ułatwiamy nieco pracę mięśniom.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu cNfHj
KOMENTARZE
  • 2015-04-10
    18:07

    ~roko

    Chyba zdjęcia i video powinno być zamieszczone w ćwiczeniu UNOSZENIE NÓG W PODPORZE?
  • 2014-12-25
    15:55

    ~plmecz

    Transmisja LIVE ! Działa 100 % ! Wejdź na : http://plmecz.tk
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady