Unoszenie nóg w podporze

Mięśnie brzucha
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięśnie brzucha Brak Podpora
Izolowane Średniozaawansowany
1. Stań plecami do podpory.
2. Oprzyj ramiona o przyrząd, a dłońmi chwyć uchwyt.
3. Unieś ciało i z tej pozycji unoś wyprostowane nogi tak, by noki znalazły się w pozycji równoległej do podłogi.
4. Wytrzymaj tak przez kilka sekund, a następnie powoli zacznij opuszczać nogi
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu 6MXWh
KOMENTARZE
  • 2015-04-10
    18:05

    ~roko

    Chyba powinno być UNOSZENIE NÓG W ZWISIE a zamiast umieszczonych zdjęć pod UNOSZENIE NÓG W ZWISIE powinny one znajdować się tutaj?
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady