Skłony boczne na ławce skośnej

Mięśnie brzucha

Video: Skłony boczne na ławce skośnej

1. Połóż się na prawym boku na ławce skośnej do brzuszków tak, by twój tułów jej nie dotykał. 2. Nogi zablokuj o specjalny drążek. 3. Skrzyżowane ramiona trzymaj na klatce piersiowej. 4. Z tej pozycji wykonuj skłony tułowia w prawą stronę. 5. Gdy tułów będzie w pozycji równoległej do ziemi wstrzymaj ruch, a następnie powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Mięśnie brzucha Brak Ławka skośna
Izolowane Początkujący
1. Połóż się na prawym boku na ławce skośnej do brzuszków tak, by twój tułów jej nie dotykał.
2. Nogi zablokuj o specjalny drążek.
3. Skrzyżowane ramiona trzymaj na klatce piersiowej.
4. Z tej pozycji wykonuj skłony tułowia w prawą stronę.
5. Gdy tułów będzie w pozycji równoległej do ziemi wstrzymaj ruch, a następnie powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Bardzo ważna w tym ćwiczeniu jest dobra stabilizacja i takie podparcie, które nie powoduje bólu podudzi.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu dVTJd
KOMENTARZE
  • 2014-08-28
    14:21

    ~Gość

    Poprawcie opisy do video albo fiml do opisu bo w dużej części ćwiczeń są one nie zgodne.
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady