Siady ze skrętem tułowia

Mięśnie brzucha

Video: Siady ze skrętem tułowia

1. Połóż się na macie na plecach z nogami ugiętymi w kolanach. 2. Prawą nogę załóż na lewe kolano, zaś rękami złap się za tył głowy. 3. Przechodząc z leżenia do siadu staraj się jak najmocniej spinać mięśnie brzucha, jednocześnie rotując tułów tak, by lewym łokciem zbliżyć się do prawego kolana. 4. Wytrzymaj w tej pozycji przez chwilę, a następnie powili zacznij opuszczać tułów. 5. Po skończonej serii, powtórz to samo ćwiczenie zakładając na kolano lewą nogę i dotykając do prawym łokciem
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięśnie brzucha Brak Brak Izolowane Początkujący
1. Połóż się na macie na plecach z nogami ugiętymi w kolanach.
2. Prawą nogę załóż na lewe kolano, zaś rękami złap się za tył głowy.
3. Przechodząc z leżenia do siadu staraj się jak najmocniej spinać mięśnie brzucha, jednocześnie rotując tułów tak, by lewym łokciem zbliżyć się do prawego kolana.
4. Wytrzymaj w tej pozycji przez chwilę, a następnie powili zacznij opuszczać tułów.
5. Po skończonej serii, powtórz to samo ćwiczenie zakładając na kolano lewą nogę i dotykając do prawym łokciem
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Ciekawym utrudnieniem dla tego ćwiczenia jest unoszenie kolan, wraz ze skrętem tułowia.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu Rq3Md
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady