Siady z leżenia z odciążeniem

Mięśnie brzucha
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięśnie brzucha Brak Ławka skośna
Talerz
Izolowane Średniozaawansowany
1. Weź talerz do sztangi i połóż się na plecach z podkurczonymi nogami.
2. Cały czas trzymając obciążenie w rękach oprzyj je o klatkę piersiową.
3. Nie odrywając stóp i maksymalnie spinając mięśnie staraj się unosić tułów do góry.
4. Wstrzymaj ruch, a następnie powoli wróć do leżenia
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu iRMrf
KOMENTARZE
  • 2017-01-03
    19:49

    ~Julcia

    Zobaczcie stronę http://fitbrzuch.pl chyba najlepsza strona, która posiada cwiczenia na miesnie brzucha według mnie.
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady