Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Mięśnie brzucha Przyciąganie nóg do klatki piersiowej na ławce skośnej

Przyciąganie nóg do klatki piersiowej na ławce skośnej

Mięśnie brzucha

Video: Przyciąganie nóg do klatki piersiowej na ławce skośnej

1. Połóż się plecami na ławce skośnej. 2. Złap się dłońmi za jej brzegu tuż nad głową. 3. Spinając mięśnie brzucha staraj się zbliżyć ugięte nogi w kolanach jak najbardziej do głowy. 4. Zatrzymaj ruch, a następnie powoli zacznij opuszczać nogi
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Mięśnie brzucha Brak Ławka skośna
Izolowane Początkujący
1. Połóż się plecami na ławce skośnej.
2. Złap się dłońmi za jej brzegu tuż nad głową.
3. Spinając mięśnie brzucha staraj się zbliżyć ugięte nogi w kolanach jak najbardziej do głowy.
4. Zatrzymaj ruch, a następnie powoli zacznij opuszczać nogi
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Ciekawy urozmaiceniem dla tego ćwiczenia jest współpartner, który popycha nasze nogi dynamicznie w kierunku podłoża. Ty jako ćwiczący , musisz ten ruch wyhamować.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu uHyQi
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady