Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Mięsień najszerszy grzbietu Podciąganie na drążku w wąskim nachwycie

Podciąganie na drążku w wąskim nachwycie

Mięsień najszerszy grzbietu

Video: Podciąganie na drążku w wąskim nachwycie

1. Złap drążek nachwytem, tak by dłonie znajdowały się od siebie w odległości ok 15 centymetrów. 2. Krzyżując nogi w kostkach i uginając je w kolanach pod kątem prostym wykonaj zwis. 3. Wykonaj podciągnięcie tak, aby głowa znalazła się powyżej drążka. 4. Wytrzymaj tak przez chwilę. 5. Powróć do pozycji wyjściowej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięsień najszerszy grzbietu Brak Drążek do podciągania
Złożone Początkujący
1. Złap drążek nachwytem, tak by dłonie znajdowały się od siebie w odległości ok 15 centymetrów.
2. Krzyżując nogi w kostkach i uginając je w kolanach pod kątem prostym wykonaj zwis.
3. Wykonaj podciągnięcie tak, aby głowa znalazła się powyżej drążka.
4. Wytrzymaj tak przez chwilę.
5. Powróć do pozycji wyjściowej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Jeżeli nie radzisz sobie z podciąganiem, świetne do nauki jest samo powolne opuszczanie się na drążku.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj trzeci znak kodu 87Qzi
KOMENTARZE
  • 2014-05-28
    11:42

    ~cienki bolek z niego

    A oddychanie to gdzie?
  • 2014-01-05
    17:44

    ~xxx

    Jaki "nachwyt"?! To przecież chwyt neutralny :(
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady