Opad tułowia z gryfem na barkach

Mięsień dwugłowy uda

Video: Opad tułowia z gryfem na barkach

1. Złap gryf od sztangi nachwytem i przenieś go za siebie, tak by opierał się na twoich barkach. 2. Stan w rozkroku ze stopami rozstawionymi szerzej niż biodra. 3. W pozycji wyjściowej twoja sylwetka powinna być wyprostowana. 4. Patrząc przed siebie wykonaj skłon tułowia, aż do momentu gdy twój tułów nie znajdzie się w pozycji równoległej do podłoża. 5. Nie robiąc przerwy zacznij unosić ciało z powrotem
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na rzeźbę
Mięsień dwugłowy uda Brak Sztanga
Złożone Średniozaawansowany
1. Złap gryf od sztangi nachwytem i przenieś go za siebie, tak by opierał się na twoich barkach.
2. Stan w rozkroku ze stopami rozstawionymi szerzej niż biodra.
3. W pozycji wyjściowej twoja sylwetka powinna być wyprostowana.
4. Patrząc przed siebie wykonaj skłon tułowia, aż do momentu gdy twój tułów nie znajdzie się w pozycji równoległej do podłoża.
5. Nie robiąc przerwy zacznij unosić ciało z powrotem
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Staraj się myśleć o pracujących mięśniach dwugłowych, żeby nie pracować tylko prostownikami, udowodniono, że koncentracja wpływa na zaangażowanie poszczególnych mięśni.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj trzeci znak kodu crmjl
KOMENTARZE
  • 2013-02-25
    09:44

    ~jk

    A to nie jest na plecy ćwiczenie, bo tam jakies podobne widzialem.
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady