Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Mięsień dwugłowy uda Martwy ciąg ze sztangą na wyprostowanych nogach

Martwy ciąg ze sztangą na wyprostowanych nogach

Mięsień dwugłowy uda

Video: Martwy ciąg ze sztangą na wyprostowanych nogach

1. Złap sztangę nachwytem, i trzymaj ją przed sobą tak, by twoje ramiona znajdowały się blisko ciała. 2. Stań w rozkroku (stopy na szerokość barków). Nogi powinny być lekko ugięte w kolanach. 3. Mając wyprostowane plecy staraj się opuszczać sztangę po ciele tak, by nie uginać bardziej nóg w kolanach. 4. Gdy sztanga znajdzie się nad ziemią powoli zacznij podnosić tułów do góry.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięsień dwugłowy uda Brak Sztanga
Złożone Początkujący
1. Złap sztangę nachwytem, i trzymaj ją przed sobą tak, by twoje ramiona znajdowały się blisko ciała.
2. Stań w rozkroku (stopy na szerokość barków). Nogi powinny być lekko ugięte w kolanach.
3. Mając wyprostowane plecy staraj się opuszczać sztangę po ciele tak, by nie uginać bardziej nóg w kolanach.
4. Gdy sztanga znajdzie się nad ziemią powoli zacznij podnosić tułów do góry.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Trzymaj hantle blisko ciała, żeby nie przenosić środka ciężkości zbytnio do przodu, co będzie wymagało znacznego aktywowania mięśni prostowników.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu 26jva
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady