Wykroki w przód

Mięsień czworogłowy uda

Video: Wykroki w przód

1. Stań wyprostowany w miejscy gdzie będziesz miał sporo wolnej przestrzeni. 2. Trzymając ręce wzdłuż ciała wykonaj lewą nogą wykrok w przód, tak by noga w kolanie stworzyła kąt prosty. Schodząca do dołu prawa noga również powinna być zgięta. 3. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej. 4. To samo ćwiczenie powtórz prawą nogą.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięsień czworogłowy uda Brak Brak Złożone Początkujący
1. Stań wyprostowany w miejscy gdzie będziesz miał sporo wolnej przestrzeni.
2. Trzymając ręce wzdłuż ciała wykonaj lewą nogą wykrok w przód, tak by noga w kolanie stworzyła kąt prosty. Schodząca do dołu prawa noga również powinna być zgięta.
3. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
4. To samo ćwiczenie powtórz prawą nogą.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Krok daleki będzie angażował bardziej dwugłowe uda i pośladki, natomiast krok krótszy mięśnie czworogłowe uda.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu Qjp2b
KOMENTARZE
  • 2016-01-05
    19:49

    ~JD

    super ćwiczonko
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady