Wejścia na podwyższenia z hantlami

Mięsień czworogłowy uda

Video: Wejścia na podwyższenia z hantlami

1. Złap hantle chwytem naturalnym, a następnie ustaw się przodem do podwyższenia (min. 15 cm). 2. Trzymając wyprostowaną sylwetkę i napięte mięśnie brzucha oraz klatki piersiowej postaw lewą nogę na podwyższeniu, a następnie dołącz do niej prawą. 3. Zejdź z podwyższenia również zaczynając od lewej nogi. 4. Po skończonej serii, powtórz ćwiczenie tym razem zaczynając jednak od prawej nogi.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięsień czworogłowy uda Brak Hantle
Złożone Średniozaawansowany
1. Złap hantle chwytem naturalnym, a następnie ustaw się przodem do podwyższenia (min. 15 cm).
2. Trzymając wyprostowaną sylwetkę i napięte mięśnie brzucha oraz klatki piersiowej postaw lewą nogę na podwyższeniu, a następnie dołącz do niej prawą.
3. Zejdź z podwyższenia również zaczynając od lewej nogi.
4. Po skończonej serii, powtórz ćwiczenie tym razem zaczynając jednak od prawej nogi.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Pamiętaj o zmianie nóg przy wchodzeniu, żeby obciążać mięśnie równomiernie.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu ASNXf
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady