Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Mięsień czworogłowy uda Przysiady ze sztangą wspartą na barkach

Przysiady ze sztangą wspartą na barkach

Mięsień czworogłowy uda

Video: Przysiady ze sztangą wspartą na barkach

1. Chwyć sztangę w podchwycie i oprzyj ją sobie na barkach. 2. Stań w sporym rozkroku tak, aby stopy były rozstawione szerzej niż na szerokość barków. 3. Trzymając wyprostowane plecy i patrząc przed siebie powoli zacznij wykonywać przysiad. 4. Gdy nogi w kolanach stworzą kąt prosty wstrzymaj ruch na kilka sekund, a następnie powoli zacznij podnosić ciało.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięsień czworogłowy uda Brak Sztanga
Złożone Zaawansowany
1. Chwyć sztangę w podchwycie i oprzyj ją sobie na barkach.
2. Stań w sporym rozkroku tak, aby stopy były rozstawione szerzej niż na szerokość barków.
3. Trzymając wyprostowane plecy i patrząc przed siebie powoli zacznij wykonywać przysiad.
4. Gdy nogi w kolanach stworzą kąt prosty wstrzymaj ruch na kilka sekund, a następnie powoli zacznij podnosić ciało.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Trzymaj ramiona na wysokości barków, tylko tak zapobiegniesz zsunięciu się sztangi w tym trudnym chwycie.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu YWiMm
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady