Przysiady ze sztangą na jednej nodze

Mięsień czworogłowy uda

Video: Przysiady ze sztangą na jednej nodze

1. Chwyć sztangę nachwytem, a następnie przełóż ją sobie nad głową tak, by znalazła się tuż za karkiem, ale go nie dotykała. 2. Prawą stopę oprzyj o bok ławki poziomej. 3. Lewą wykonuj powoli przysiad. 4. Gdy udo znajdzie się w pozycji równoległej do podłoża, zatrzymaj się na chwilę. 5. Powoli zacznij prostować nogę.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięsień czworogłowy uda Brak Sztanga
Złożone Zaawansowany
1. Chwyć sztangę nachwytem, a następnie przełóż ją sobie nad głową tak, by znalazła się tuż za karkiem, ale go nie dotykała.
2. Prawą stopę oprzyj o bok ławki poziomej.
3. Lewą wykonuj powoli przysiad.
4. Gdy udo znajdzie się w pozycji równoległej do podłoża, zatrzymaj się na chwilę.
5. Powoli zacznij prostować nogę.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Nie trzymaj stóp w jednej linii, ponieważ zaburzysz tym równowagę tego ćwiczenia, która i tak już jest mocno ograniczona prze podpór tylko na jednej stopie.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu 23DJb
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady