Przysiady sumo z hantlą

Mięsień czworogłowy uda

Video: Przysiady sumo z hantlą

1. Chwyć sztangielkę oburącz za jeden koniec i trzymaj ją przed sobą mając cały czas wyprostowane ramiona. 2. Stań w sporym rozkroku tak, by stopy były szerzej rozstawione niż ramiona. 3. Wykonaj przysiad. 4. Gdy uda będą ułożone równolegle do podłogi zatrzymaj ruch na kilka sekund. 5. Powoli zacznij powracać do pozycji wyjściowej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięsień czworogłowy uda Brak Hantle
Złożone Początkujący
1. Chwyć sztangielkę oburącz za jeden koniec i trzymaj ją przed sobą mając cały czas wyprostowane ramiona.
2. Stań w sporym rozkroku tak, by stopy były szerzej rozstawione niż ramiona.
3. Wykonaj przysiad.
4. Gdy uda będą ułożone równolegle do podłogi zatrzymaj ruch na kilka sekund.
5. Powoli zacznij powracać do pozycji wyjściowej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Świetne ćwiczenie dla kobiet, pasujące do ich budowy anatomicznej.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu 2Q1nb
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady