Szrugsy ze sztangą z tyłu

Mięsień czworoboczny

Video: Szrugsy ze sztangą z tyłu

1. Chwyć sztangę i przełóż ją za plecami tak, by wyprostowane ramiona biegły wzdłuż ciała. 2. Stań w lekkim rozkroku, z wyprostowanymi plecami i patrząc przed siebie. 3. Z tej pozycji zacznij unosić barki do góry, starając się jak najbardziej zbliżyć je do uszu. 4. Gdy osiągniesz pełen zakres ruchu, wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięsień czworoboczny Brak Sztanga
Izolowane Początkujący
1. Chwyć sztangę i przełóż ją za plecami tak, by wyprostowane ramiona biegły wzdłuż ciała.
2. Stań w lekkim rozkroku, z wyprostowanymi plecami i patrząc przed siebie.
3. Z tej pozycji zacznij unosić barki do góry, starając się jak najbardziej zbliżyć je do uszu.
4. Gdy osiągniesz pełen zakres ruchu, wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Nie dobieraj zbyt dużego ciężaru, ponieważ grozi to naciągnięciem przednich aktonów mięśni naramiennych.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu aP5Lh
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady