Szrugsy ze sztangą z przodu

Mięsień czworoboczny

Video: Szrugsy ze sztangą z przodu

1. Chwyć sztangę nachwytem i trzymaj ja przed sobą tak, by twoje ramiona biegły wzdłuż ciała. 2. Stań w lekkim rozkroku ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder. 3. Maksymalnie napinając mięśnie brzucha i wypychając klatkę piersiową do przodu unoś jak najwyżej same ramiona. 4. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powolnym, płynnym ruchem zacznij opuszczać barki.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Mięsień czworoboczny Brak Sztanga
Izolowane Początkujący
1. Chwyć sztangę nachwytem i trzymaj ja przed sobą tak, by twoje ramiona biegły wzdłuż ciała.
2. Stań w lekkim rozkroku ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder.
3. Maksymalnie napinając mięśnie brzucha i wypychając klatkę piersiową do przodu unoś jak najwyżej same ramiona.
4. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powolnym, płynnym ruchem zacznij opuszczać barki.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Szerokość chwytu można zmieniać angażując odpowiednio: przy szerokim chwycie, aktony czworobocznego bliżej barku, przy wąskim chwycie, bliżej szyi.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu 5HnYd
KOMENTARZE
  • 2014-07-12
    18:46

    ~Chek

    Dobra ćwiczenie, efekty dosyć szybko przyszły :)
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady