Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Mięsień czworoboczny Szrugsy z hantlami w pozycji siedzącej

Szrugsy z hantlami w pozycji siedzącej

Mięsień czworoboczny

Video: Szrugsy z hantlami w pozycji siedzącej

1. Chwyć w ręce hantle z dość sporym ciężarem. 2. Usiądź na ławce poziomej z nogami rozstawionymi na szerokość bioder. 3. Napinając brzuch i jednocześnie starając się jak najbardziej wypchnąć klatkę piersiową do przodu zacznij unosić barki do góry, tak by znalazły się jak najbliżej uszu. 4. Wstrzymaj ruch na chwilę, a następnie powoli opuść ramiona.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Mięsień czworoboczny Brak Hantle
Izolowane Początkujący
1. Chwyć w ręce hantle z dość sporym ciężarem.
2. Usiądź na ławce poziomej z nogami rozstawionymi na szerokość bioder.
3. Napinając brzuch i jednocześnie starając się jak najbardziej wypchnąć klatkę piersiową do przodu zacznij unosić barki do góry, tak by znalazły się jak najbliżej uszu.
4. Wstrzymaj ruch na chwilę, a następnie powoli opuść ramiona.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

,,Nakryj się" mięśniami kapturowymi tak, jak to tylko możliwe. Przytrzymaj w górze ruch.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu Fws7b
KOMENTARZE
  • 2015-07-21
    23:58

    ~orjeł

    siedząc masz pewność że pracuje tylko kaptur, efekt ten sam.
  • 2015-01-07
    17:34

    ~FK

    można robić to ćwiczenie stojąc ? czy daje wtedy inne efekty?
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady