Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Mięsień czworoboczny Podciąganie hantli wzdłuż tułowia stojąc

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia stojąc

Mięsień czworoboczny

Video: Podciąganie hantli wzdłuż tułowia stojąc

1. Złap hantle nachwytem i stań w lekkim rozkroku, ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder. 2. Trzymając ramiona wyprostowane wzdłuż ciała zacznij powoli unosić hantle, odwodząc łokcie maksymalnie na boki, aż nie sięgną linii barków. 3. Wytrzymaj w tej pozycji przez chwilę, a następnie powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Mięsień czworoboczny Brak Hantle
Złożone Początkujący
1. Złap hantle nachwytem i stań w lekkim rozkroku, ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder.
2. Trzymając ramiona wyprostowane wzdłuż ciała zacznij powoli unosić hantle, odwodząc łokcie maksymalnie na boki, aż nie sięgną linii barków.
3. Wytrzymaj w tej pozycji przez chwilę, a następnie powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Szerszy rozstaw ramion angażuje bardziej mięśnie naramienne, natomiast węższy mięśnie czworoboczne,. Nie powodować wygnania nadgarstków.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu d4NJd
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady