Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Łydki Wspięcie na palce ze sztangielką jednonóż

Wspięcie na palce ze sztangielką jednonóż

Łydki

Video: Wspięcie na palce ze sztangielką jednonóż

1. Złap sztangielkę w lewą dłoń chwytem neutralnym. 2. Stań lewą nogą na krawędzi specjalnego podestu tak, by tylna część stopy wisiała w powietrzu. 3. Prawa ręką, dla równowagi złap się czegoś stabilnego. 4. Trzymając piętę lewej nogi maksymalnie skierowaną w dół, zacznij wykonywać wspięcie na palce. 5. Postaraj się stanąć na palce najwyżej jak potrafisz, a następnie wstrzymaj na chwilę ruch. 6. Powoli zacznij obniżać ciało. 7. Po skończonej serii przełóż sztangielkę do prawej ręki i to samo ćwiczenie powtórz prawą nogą.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Łydki Brak Sztanga
Izolowane Początkujący
1. Złap sztangielkę w lewą dłoń chwytem neutralnym.
2. Stań lewą nogą na krawędzi specjalnego podestu tak, by tylna część stopy wisiała w powietrzu.
3. Prawa ręką, dla równowagi złap się czegoś stabilnego.
4. Trzymając piętę lewej nogi maksymalnie skierowaną w dół, zacznij wykonywać wspięcie na palce.
5. Postaraj się stanąć na palce najwyżej jak potrafisz, a następnie wstrzymaj na chwilę ruch.
6. Powoli zacznij obniżać ciało.
7. Po skończonej serii przełóż sztangielkę do prawej ręki i to samo ćwiczenie powtórz prawą nogą.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Trzymaj zawsze sztangielkę po stronie nogi pracującej.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu mjcij
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady